20. 11. 2015

Čo to je dobierkový poplatok a prečo ho účtujete?

Dobierkový poplatok je poplatok, ktorý hradíte za zaslanie tovaru so službou Dobierka. To znamená, že tento tovar zaplatíte pri preberaní tovaru a nie vopred. Takýto poplatok vyberá Slovenská pošta ako aj všetci dopravcovia, keď zasielate balík na dobierku.  Hodnota tohto poplatku je 1,00 EUR a priráta sa vám k cene poštovného. Tento poplatok nemusíte hradiť v prípade, ak si zvolíte platbu vopred na účet. Vtedy účtujeme len poštovné a balné.

Objednávku som uhradil/-a vopred na účet pred 2 dňami a doteraz nebol odoslaný. Prečo?

Tovar zasielame až keď máme objednávku kompletnú tzn. všetok tovar z vašej objednávky prichystaný k baleniu. Niekedy sa nám neočakávane vypredá nejaká položka (napríklad predajom v kamennej predajni) a na tovar z objednávky musíte čakať. V prípade, že je potrebné čakať na tovar viac ako 5 pracovných dní budeme vás kontaktovať a dohodneme možnosti riešenia tejto situácie.

Zasielate tovar do ČR?

Áno, zasielame ale s iným poštovným. Viac informácií získate na stránke Doprava a platba.

Čo sa stane keď si zásielku nemôžem prevziať?

Zásielky zasielame prostredníctvom služby Zásielkovňa. Zásielka je doručená do jedného až dvoch dní od do dňa odoslania. V  deň doručenia zásielky je príjemca informovaný prostredníctvom SMS alebo mailom o  presnom hodinovom intervale, v  ktorom mu kuriér privezie balík.

V prípade, že  zásielku nemôžete prevziať tak sa vráti k späť k nám. Budeme vás kontaktovať s ponukou znovuzaslania zásielky avšak znova účtujeme poštovné a balné.

Ak sa rozhodnete, že už o zásielku nemáte záujem nevznikajú vám žiadne sankcie. Avšak pri budúcej objednávke budeme požadovať platbu vopred na účet. Týmto sa snažíme zákazníkov motivovať, aby si zásielky preberali v stanovenom termíne nakoľko nám vznikajú ďalšie náklady v prípade znovuzaslania zásielky.

Zasielate tovar i do iných krajín okrem SR a ČR?

Áno, zasielame. Poštovné je však vyššie a záleží od krajiny do ktorej sa balík posiela, váhy balíka ako i spoločnosti, ktorá balík doručuje.  V prípade, že máte záujem zaslať balík do zahraničia kontaktujte nás s informáciou, ktoré položky si chcete objednať a kam si ich želáte zaslať. Budeme vám vedieť zaslať cenu poštovného ako i info, kedy by ste tovar obdržali. Následne budeme čakať na informáciu, či si želáte daný tovar odoslať. Podmienkou zaslania tovaru do zahraničia je platba vopred na účet takže tovar pri dodaní nehradíte.

Páčil sa vám článok? Dajte o ňom vedieť priateľom na sociálnych sieťach:

Diskusia

Poradíme vám

Poradíme vám

o našich výrobkoch vieme všetko, neváhajte a pýtajte sa nás

Zákaznícke bonusy

Zákaznícke bonusy

pre našich zákazníkov všetko, aj bonusy

Unikátny sortiment

Unikátny sortiment

u nás nájdete výrobky, ktoré inde nekúpite

Doprava zadarmo

Doprava zadarmo

pri objednávke nad 60€

Overené našimi zákazníkmi

Obchod ponúka mnoho výhod - za najväčšiu považujem so svojou rodinou veľmi dobrú komunikáciu. Ohromnou výhodou je podrobný popis vlastností a účinkov predávaných výrobkov - veľmi to pomôže pri rozhodovaní. Vynikajúce dopravné služby.

Mrko, pred 5 dňami
Všetky hodnotenia
Verfied by Visa Visa electron Visa Mastercard electronic Mastercard Secure Code Mastercard Maestro Gopay