Spúšťame nový eshop BIOnatural.sk
Spúšťame nový eshop BIOnatural. Prečítajte si, aké novinky sme pre vás pripravili.
Starý eshop BIOnatural.sk už bol zastaralý, graficky aj po systémovej stránke. Preto sme sa rozhodli, že pre lepší zážitok z nakupovania, bude lepšie ak vymeníme celý systém. To so sebou prináša okrem veľa výhod aj niekoľko problémov. O nich si prečítajte nižšie.
Aké výhody má nový eshop oproti starému?
- krajšia a prehľadnejšia grafika
- pohodlnejšie nakupovanie cez mobil a tablet
- bonusový systém
- lepšie filtrovanie produktov - produkty v kategóriách už môžete filtrovať nielen podľa výrobcu či abecedne, ale aj podľa ceny, konzistencie, vône, typu pokožky alebo podľa zdravotného problému. V budúcnosti plánujeme pridať ešte ďalšie filtre, aby ste svoj produkt našli ešte rýchlejšie
- produkty si môžete teraz nielen ukladať do obľúbených, ale si ich môžete aj porovnávať
- prehľadný zákaznícky účet - nájdete tam nielen všetky svoje objednávky, ale aj celkový obrat vašich objednávok, počet vernostných bodov, všetky vaše hodnotenia a príspevky do diskusie
- opakovaný nákup - ak si chcete nakúpiť rovnaký tovar ako pri minulej objednávke, môžete si celú objednávku vložiť do košíka a nemusíte strácať čas opätovným hľadaním tovaru na eshope
- do budúcnosti plánujeme rozšíriť ponuku platieb za tovar
Aké nevýhody vyplývajú z nového eshopu?
- všetky zákaznícke účty sme preniesli do nového eshopu. Bohužiaľ, čo sa nedalo preniesť sú vaše heslá k týmto účtom. Postup pre získanie hesla k svojim zákazníckým účtom nájdete v odstavci Čo robiť v prípade, že som registrovaným zákazníkom na starom eshope
- nepodarilo sa preniesť objednávky. Preto vaše objednávky zo starého eshopu v histórii objednávok už vo vašom zákazníckom účte neuvidíte
- bohužiaľ aj wishlisty (zoznam prianí) sa nepodarilo preniesť
- rozhodli sme sa zrušiť vernostnú zľavu, na miesto nej budeme používať bodový systém, viac informácií nájdete na tejto stránke
- nepodarili sa preniesť ani recenzie produktov, preto budeme radi ak budete produkty pravidelne hodnotiť
Čo robiť v prípade, že som registrovaným zákazníkom na starom eshope
1. kliknite na Váš účet v hornom pravom rohu úvodnej stránky nového eshopu
2. kliknite Prihlásiť a zadajte email, ktorým ste sa prihlasovali na váš účet v starom eshope
3. vygenerujte si nové heslo kliknutím na Zabudnuté heslo v sekcii Váš účet
4. heslo vám bude zaslané na email
5. doplňte nové heslo do Prihlásiť v sekcii Váš účet
6. po prihlásení do vášho účtu si môžete heslo znova zmeniť na pôvodné
Iva
.Váš komentár